logo

Огласи, тендери, конкурси и јавне набавке

Појашњење конкурсне документације - Геронтолошки центар

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
Град Београд
Градска општина Младеновац
Комисија за спровођење поступка јавне набвке
Број: 03.05.404-46/2018
Датум: 13.7.2018. године


На основу члана 63. став 3. и члана 54. став 12. тачка 1. Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС", бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015), Комисија за спровођење отвореног поступка јавне набавке образована Решењем председника градске општине Младеновац бр. 03.05.404-46/2018 од 2.7.2018. године, даје следеће:


ПОЈАШЊЕЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ - II


У отвореном поступку јавне набавке извођења радова на реконструкцији, санацији, адаптацији и инвестиционом одржавању објекта Геронтолошки центар у Младеновцу, ЈН бр. 3.9/2018, а поводом питања заинтересованих понуђача, Комисија даје следеће одговор:


1. Питање заинтересованог понуђача:

"У конкурсној документацији у делу пословни капацитет захтевате да је понуђач у претходних шест година од дана објаве Позива на Порталу јавних набавки реализовао уговоре у укупној вредности од најмање 250.000.000,00 динара без пореза на додату вредност, а који се односе на извођење грађевинских и грађевинско занатских радова и инсталатерских радова (водовод, канализација, електроинсталације, инсталације грејања) на реконструкцији, адаптацији, санацији, изградњи и доградњи објеката високоградње (пословни и јавни објекти), од чега барем један уговор у износу преко 100.000.000,00 без ПДВ-а чија је укупна површина већа од 6.000 м2.

Да ли ће наручилац прихватити као референцу радове који су изведени на изградњи једног објекта у укупној површини преко 6.000 м2, а за који су закључена три уговора која обухватају извођење грађевинских и грађевинско занатских радова и инсталатерских радова (водовод, канализација, електроинсталације, инсталације грејања) чији је износ већи од 100.000.000,00? Напомињемо да је у питању један објекат и да су за реализацију његове изградње закључена три уговора којима су обухваћени наведени радови."


Одговор: Признаће се уколико су комплетирани радови на истом објекту.


2. Питање заинтересованог понуђача:


"У конкурсној документацији на страни 6/142 под тачком 4. рок за извођење радова: између осталог наводите да рок за извођење радова не може бити дужи од 180 календарских дана од увођења у посао, а у моделу уговора на страни 38/142 члан 5. рок за завршетак радова: Извођач радова се обавезује да уговорене радове изведе у року од 210 календарских дана.
Молимо да извршите исправку и наведете који је од ова два рока обавезујући."


Одговор: Рок је 210 календарских дана. Наручилац ће поставити измену у том делу конкурсне документације.


3. Питање заинтересованог понуђача:

"Да ли ћете признати испуњење тражених услова за пословни капацитет ако је Уговор закључен пре 2011.-е (обзиром да се тражи у задњих 6 год.), а радови су окончани у 2013. (значи у траженом периоду?)"


Одговор: Да, такав уговор испуњава тражене услове за пословни капацитет. Важно је када су уговори реализовани, а не када су потписани.


4. Питање заинтересованог понуђача:

"Да ли ћете за испуњење пословног капацитета признати радове на стамбено-пословним објектима?"


Одговор: За испуњење услова који се односе на пословни капацитете неће се прихватити радови на стамбено-пословним објектима.


5. Питање заинтересованог понуђача:

"Да ли потврду о реализацији раније закључених уговора-образац бр.XVII, можемо доставити оверену и потписану, у копији, обзиром да нам је Наручилац, који исту потписује и оверава далеко, па да не бисмо правили трошкове, исту би нам послао скенирану мејлом и ми бисмо приложили уз тендер, уз наравно уговоре и целокупне окончане ситуације?"


Одговор: Може се приложити копија под условом да садржи све тражене податке, али Наручилац има право у законски дефинисаном року да тражи доставу оргинала на увид.


6. Питање заинтересованог понуђача:


"Да ли целокупна окончана ситуација, као доказ за пословни капацитет, треба да буде преведена од судског тумача на српски језик са енглеског (обзиром да има преко 500 страница и јако много кошта и многоооо времена је потребно да би се све до детаља превело), или је довољно да корице буду преведене, из којих се види све основно, преведен уговор уз то и анекси, као и потписана потврда од Наручиоца за све те радове?"


Одговор: Уз понуду могуће је доставити прву и последњу страну окончане ситуације где су видљиви сви тражени подаци, овере одговорних учесника,а посебно врсте радова.
Наручилац задржава право захтева за достављањем комплетне ситуације приликом оцене понуда уколико је потребно појашњење.


7. Питање заинтересованог понуђача:


"Уколико Наручилац не жели да овери Потврду Ивођачу о изведеним радовима или није у могућности да то уради, да ли понуђач уместо обрасца потврде може приложити Уговор, анексе, Окончану ситуацију, Употребну дозволу (Записник о примопредаји), јер су то докази да је објекат у целости завршен и да се већ одавно користи?"


Одговор:


У конкурсној документацији је јасно прецизирано да је као доказ пословног капацитета потребно доставити. Понуђач је дужан да достави потписане и оверене Обрасце потврда о раније реализованим уговорима, од стране наручилаца.

У случају да понуђач не може да обезбеди Потврду наручиоца, он то мора образложити достављањем Изјаве под кривичном и материјалном одговорношћу на меморандуму фирме, оверене печатом и потписане од стране овлашћеног лица, у којој наводи разлог немогућности прибављања исте (нпр. стечај). У Изјави се мора навести контакт особа и Наручилац има право да провери приложену референцу, а посебно податке да ли је уговор реализован у року и захтеваном квалитету.

  • Датум креирања: .
Права коришћења: Градска општина Младеновац. ©2005-2023.
Контакт: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. 
Инфо центар ГО Младеновац: 011/7857-846
Техничка подршка: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.