logo

Локална самоуправа

Služba za poslove odbrane, civilne zaštite i vanrednih situacija, vrši poslove koji se odnose na:

-pružanje stručne pomoći, pripremu dokumentacije, izradu i ažuriranje procene ugroženosti i planova zaštite i spasavanja koji obuhvataju preventivne mere zaštite kojima se sprečavaju elementarne nepogode ili ublažava njihovo dejstvo; mere zaštite i spasavanja u slučaju neposredne opasnosti od elementarnih nepogoda, mere ublažavanja i otklanjanja neposrednih posledica, organizaciju civilne zaštite, uspostavljanje integrisanog sistema zaštite i spasavanja koji bi objedinili sve preventivne i operativne mere zaštite života i imovine građana;preduzimanje mera i praćenje realizacije mera iz planova odbrane i planova za vanredne situacije,posebno u delu preduzimanja preventivnih mera i procene rizika; sagledavanje posledica šteta nastalih elementarnom nepogodom i drugim vanrednim događajima; obavljanje stručnih i administrativnih poslova za potrebe Štaba za vanredne situacije opštine i potreba civilne zaštite u smislu organizacije i opremanja jedinice civilne zaštite, priprema planova za odbranu i ostvarivanje odbrambenih interesa u uslovima ratnog i vanrednog stanja na teritoriji opštine,kao i druge poslove iz svog delokruga;

  • izdavanje potvrda o kojima organ vodi službenu evidenciju;
  • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
  • druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom gradske opštine.

 

KONTAKT:

Načelnik: 
Zgrada Opštine, prizemlje, kancelarija 2
tel. 
e-mail: 

Odeljenje za investicije i infrastrukturu i poslove javnih nabavki, vrši poslove koji se odnose na:

-strateško planiranje, iniciranje, izradu i sprovođenje godišnjih programa odnosno projekata investicija značajnih za gradsku opštinu, koje utvrdi Veće gradske opštine; planiranje i praćenje realizacije budžeta za investicije; predlaganje prioriteta investicija kao i određivanje projektnih zadataka sa nosiocima; koordiniranje aktivnosti sa drugim odeljenjima i Većem gradske opštine; imovinsko pravne pripreme, planske dokumentacije i projektne dokumentacije; -

-koordiniranje i sprovođenje poslova na izradi projektne dokumentacije sa subjektima ovlašćenim za izradu projektne i druge dokumentacije; učestvovanje u implementaciji i praćenju ostvarivanja investicija po fazama kada je gradska opština investitor; uspostavljanje baze podataka neophodne za sprovođenje investicija i investicionog marketinga; koordiniranje aktivnosti donatora(vladinog, kao i nevladinog sektora) i gradske opštine u realizaciji investicija; realizacije (upravljanje, priprema tenderske dokumentacije, nadzora i slično) investicija koje se finansiraju sredstvima budžeta; izradu strategija, realizaciju investicija u oblasti javnih mreža za distribuciju (vodovod, kanalizacija, toplovod, gas), koji se delom ili u celini finansiraju sredstvima budžeta; pripremanje nacrta predloga opštih i pojedinačnih akata iz delokruga svoje nadležnosti koje donose Skupština gradske opštine i izvršni organi gradske opštine; izradu finansijskih planova za upravu kao direktnog korisnika budžeta, a u sklopu investicija i investicionog održavanja; obezbeđivanje uslova za opremanje građevinskog zemljišta, odnosno obezbeđivanje uslova za izgradnju objekata komunalne infrastrukture i uređenja javnih površina na teritoriji gradske opštine, čiji je investitor gradska opština; pribavljanje potrebnih akata od nadležnih organa radi izgradnje navedenih objekata; izradu programa uređivanja javnog i ostalog građevinskog zemljišta; izgradnju, rekonstukciju, održavanje, zaštitu, korišćenje, razvoj i upravljanje nekategorisanim putevima na svom području; održavanje i druge poslove na saobraćajnim površinama u javnom korišćenju unutar bloka koje su u javnoj svojini, u skladu sa programima koji donosi nadležni organ opštine;

-staranje i obezbeđivanje sredstava za bespovratno sufinansiranje aktivnosti na investicionom održavanju i unapređenju svojstava zgrade u skladu sa zakonom i aktima grada Beograda; obazbeđivanje dokumentacije za potrebe izgradnje, adaptacije i sanacije, kao i finansiranje investicionog održavanja i opremanja objekta na svom području koji su u javnoj svojini grada Beograda;

-obavlja poslove javnih nabavki koji se odnose na: istraživanje tržišta i efikasno planiranje nabavki; pripremu plana nabavki za korisnike budžetskih sredstava za koje sprovodi postupke javnih nabavki u saradnji sa drugim službama; obezbeđivanje uslova za ekonomičnu, efikasnu i transparentnu upotrebu javnih sredstava i podsticanja konkurentnosti i ravnopravnosti ponuđača u postupcima javnih nabavki; sprovođenje postupaka javnih nabavki poproceduri propisanoj zakonom; sprovođenje postupka javnih nabavki po ovlašćenju drugih naručilaca u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama; izradu i podnošenje odgovarajućih izveštaja na Portalu javnih nabavki; pružanje stručne pomoći direktnim i indirektnim korisnicima budžetskih sredstava i ponuđačima u postupcima javnih nabavki; prikupljanje i evidentiranje određenih podataka o postupcima javnih nabavki i zaključenim ugovorima o javnim nabavkama;vođenje posebne evidencije o javnim nabavkama male vrednosti; sastavljanje izveštaja o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama i sprovedenim postupcima; pripremu i dostavljanje navedenih izveštaja u Upravi za javne nabavke; praćenje realizacije zaključenih ugovora o javnim nabavkama;ostvarivanje saradnje sa organima i organizacijama koji u okviru svoje nadležnosti primenjuju propise iz oblasti javnih nabavki; organizovanje kontrole svih akata donetih u postupcima javnih nabavki;

-kao i druge poslove u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i drugim propisima kojima se uređuje oblast javnih nabavki.

  • izdavanje potvrda o kojima organ vodi službenu evidenciju;
  • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
  • druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom gradske opštine.

KONTAKT:

Načelnik: Miodrag Ignjatović
Uslužni centar, sprat
tel. 8232-448

e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Služba za informatiku i zajedničke poslove vrši poslove koji se odnose na:

Informatičke poslove i birotehničke poslove; staranje o održavanju zgrada i prostora kojekoristi gradska opština i obezbeđivanje drugih uslova rada, prevoz motornim vozilima, obavljanjetehničkih i drugih poslova za organe gradske opštine, praćenje tehničke realizacije obezbeđenjaobejkata gradske opštine; poslove porotivpožarne zaštite; evidenciju, korišćenje i izdavanjeosnovnih sredstava i sitnog inventara; telefoniste, kafe-kuhinje.

  • izdavanje potvrda o kojima organ vodi službenu evidenciju;
  • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
  • druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom gradske opštine. 

Pravilnik o IKT bezbednosti


 KONTAKT:

Načelnik: Tatjana Ćirić 
Zgrada Opštine, prizemlje,
tel. 8241-604
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Odeljenje za inspekcijske poslove i poslove izvršenja vrši poslove koji se odnose na :

Komunalnu inspekciju:

  • obavljanje poslova inspekcijskog nadzora nad izvršavanjem zakona i propisa koji se odnose na: obavljanje komunalnih delatnosti, održavanje komunalnog reda, primenu odredaba zakona kojim se reguliše stanovanje i održavanje zgrada, održavanje i čišćenje javnih površina i javnih zelenih površina, uslove i način postavljanja privremenih i pokretnih objekata, postavljanja bašti ugostiteljskih objekata i balon hala, držanje domaćih životinja, radno vreme, gradsku kanalizaciju i gradski vodovod, prikupljanje i prečišćavanje otpadnih voda –septičke jame, gradsku pijacu; kontrolu javnih parkirališta; kontrolu i održavanje ulica,lokalnih i nekategorisanih puteva; podnošenje zahteva za pokretanje prekršajnih postupaka i izdavanje prekršajnih naloga i donošenje rešenja o izvršenju.

Poslove izvršenja:

  • sprovođenje postupka izvršenja rešenja iz nadležnosti odeljenja Uprave gradske opštine Mladenovac, operativni plan i predračun troškova uklanjanja i predlaganje plana izvršenja rešenja komunalne inspekcije sa predračunom troškova.
    • izdavanje potvrda o kojima organ vodi službenu evidenciju;
    • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
    • druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom gradske opštine.

KONTAKT:

Načelnik: Saša Milenković
Uslužni centar, sprat
tel. 8232-011
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Služba za poslove organa Gradske opštine, vrši poslove koji se odnose na :

-Stručnu i organizacionu pripremu sednica Skupštine gradske opštine; pripremu normativnih akata koji se odnose na rad Skupštine gradske opštine i njenih radnih tela; obradu akata usvojenih na sednicama Skupštine gradske opštine; čuvanje izvornih dokumenata nastalih u radu Skupštine gradske opštine i vođenje evidencije o održanim sednicama; opsluživanje odbornika, odborničkih grupa i radnih tela Skupštine gradske opštine, kao i komisija, odbora,saveta i slično, obrazovanih na osnovu posebnih odluka Skupštine gradske opštine za koje nisu nadležne druge organizacione jedinice; ažuriranje registra opštinskih propisa i uređivanje zvanične internet stranice opštine.

-Stručnu i organizacionu pripremu sednica Veća gradske opštine; obradu akata usvojenih na sednicama Veća gradske opštine; čuvanje izvornih dokumenata nastalih u radu Veća gradske opštine i vođenje evidencije o održanim sednicama Veća gradske opštine.

Pripremu materijala o kojima odlučuje predsednik gradske opštine; pripremanje programa rada predsednika gradske opštine, zamenika predsednika gradske opštine; evidentiranje i praćenje izvršavanja donetih akata; poslove pripreme i upravljanja projektima; poslove protokola predsednika gradske opštine, zamenika predsednika gradske opštine, stručne i administrativne poslove za potrebe komisija koje obrazuje predsednik opštine, a koje nisu u nadležnosti drugih organizacionih jedinica;

  • izdavanje potvrda o kojima organ vodi službenu evidenciju;
  • praćenje propisa iz svoje nadležnosti i iniciranje promene propisa;
  • druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom gradske opštine.

KONTAKT:

Načelnik: Snežana Simić
Zgrada Opštine, prizemlje,
tel. 8241-634
e mail : Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Prava korišćenja: Gradska opština Mladenovac. ©2005-2023.
Kontakt: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. 
Info centar GO Mladenovac: 011/7857-846
Tehnička podrška: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.