Инфо центар почео са радом
Грађани Младеновца од прошле недеље имају прилику да телефонским позивом или СМС поруком дођу до докумената и информација о било ком питању из надлежности Општинске управе, пријавити проблеми надлежним инспекцијама и евентуално се пожалити на неког органа управе. Инфо центар грађанима стоји на располагању 24 сата дневно седам дана у недељи.
Позивом на број 0900/500-005, који се тарифира у фиксном износу од 50 динара плус ПДВ, могу се добити информације о било ком питању из надлежности Општинске управе, пријавити проблеми надлежним инспекцијама и евентуално се пожалити на неког органа управе. Слањем СМС поруке на број 5887 са назнаком "OPSTINA", може се наручити извод из матичне књиге рођених, питати за стање предмета који се обрађује и тражити додатна појашњења. Цена СМС-а је 30 динара плус ПДВ са све три мреже мобилне телефоније у Србији. Одговор на постављени упит добија се најкасније сутрадан по слању СМС-а.
Све информације, као и до сада, могу се наћи на сајту општине, на адреси www.mladenovac.org.rs где се такође могу постављати питања, пријављивати проблеми, наручивати документа, или личним доласком у Општински услужни центар у улици Краља Петра I 173.
Драгана Лукач, члан Општинског већа општине Младеновац, о овој новини у нашој општини каже
– Ово је повољност за наше грађане који сада могу и преко телефона да добију информације о свему ономе што их интересује. Циљ Инфо центра је да се растерети Општинска управа, такође и да грађани брже и ефикасније заврше неки посао, јер ће једним телефонским позивом доћи до информација о свим потребним документима за завршавање одређеног посла и тиме избећи компликације до којих долази када немају сву потребну документацију.
Инфо центар општине Младеновац функционише захваљујући фирми "Фонлидер", која прима податке и на дневној бази шаље их општини, где се потом распоређују свима на које се поруке односе, председнику општине, директорима јавних предузећа, началницима служби, итд. На тај начин свака порука остаје забележена и не постоји могућност да остане нерешена. Грађани на своја питања или примедбе одговор добијају најкасније сутрадан. С обзиром да према уговору са фирмом "Фонлидер", један проценат телефонских позива иде на рачун општине, та средства биће усмерена на решавање оних проблема на које се највише односе притужбе грађана. Ја се надам да ћемо ми то моћи још да поједноставимо, да то буде заиста прави услужни центар грађанима јер је општини свакако у интересу да то учини приступачнијим већем броју грађана што се тиче цене – каже Лукачева.
- Датум креирања: .