Јавна набавка мале вредности - канцеларијски материјал
Наручилац : Управа градске општине Младеновац
Адреса : Јанка Катића бр.6
Место : 11400 Младеновац(Варош)
Интернет страница : www.mladenovac.gov.rs
Шифра делатности : 8411
Матични број : 17318284
ПИБ : 102152909
На основу члана 60 Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС" бр. 124/2012):
oбјављује
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
Врста поступка: јавна набавка мале вредности
Предмет јавне набавке:
Предмет јавне набавке је: набавка добара - канцеларијски материјал
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења Уговора о јавној набавци добара - канцеларијски материјал
Назив и ознака из општег речника набавке:
22851000 - фасцикле;
22852000 - регистратори или класери за списе;
30192000 - канцеларијски материјал;
30197000 - ситна канцеларијска опрема;
30199000 - канцеларијски материјал од хартије и др.артикли;
30125000 - делови и прибор за канцеларијске машине.
Опис предмета јавне набавке:
Предмет јавне набавке је: набавка добара - канцеларијски материјал.
Услови за учествовање у поступку:
Право учешћа у поступку јавне набавке мале вредности имају понуђачи који испуњавају услове прописане чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама ("Сл.Гласник РС" бр.124/2012).
Понуђачи доказују испуњеност услова прописаних чланом 77. достављањем доказа у складу са чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама ("Сл.Гласник РС" бр.124/2012). Испуњеност услова члана 75. може да се докаже писаном изјавом датом под пуном моралном, материјалном и кривичном одговорношћу. Образац изјаве чини саставни елемент конкурсне документације. Изјава мора бити потписана и оверена печатом понуђача.
Критеријум и елементи критеријума за избор најповољније понуде:
Наручилац ће одлуку о додели уговора донети најкасније у року од 10 дана од дана јавног отварања понуда. Избор најповољнијег понуђача ће се вршити на основу критеријума "економски најповољнија цена".
Увид и преузимање конкурсне документације:
Конкурсна документација се преузима са Портала јавних набавки на сајту http://portal.ujn.gov.rs/, а иста се истовремено објављује и на интернет станици Наручиоца http://www.mladenovac.gov.rs/
Подношење понуда:
Понуде се могу доставити лично или препорученом пошиљком, у затвореној коверти са назнаком: «Понуда за набавку добара - канцеларијски материјал », "НЕ ОТВАРАТИ" најдаље до 15.07.2014. године до 12,00 часова на адресу Градска општина Младеновац, Комисија за јавну набавку добара - канцеларијски материјал, Ул. Јанка Катића бр.6, 11400 Младеновац. На полеђини коверте треба да буде написан назив и адреса понуђача, број телефона и особа за контакт. Благовременом понудом сматраће се она која је до наведеног рока пристигла код наручиоца. Понуде примљене после наведеног рока сматраће се неблаговременим. Неблаговремене понуде неће се разматрати и биће враћене подносиоцу неотворене.
Отварање понуда:
Јавно отварање понуда обавиће се у дану истека за достављање понуда, односно 15.07.2014. године са почетком у 12:15 часова.
Јавном отварању понуда могу да присуствују овлашћени представници понуђача који поднесу пуномоћје понуђача за присуствовање јавном отварању. О избору најпoвољније понуде понуђачи ће бити писмено обавештени.
Рок за доношење одлуке о додели уговора понуде:
Наручилац ће одлуку о додели уговора донети најкасније у року од 10 дана од дана јавног отварања понуда.
Контакт:
За ближе информације обратите се писменим путем на факс 011/8230-145
Комисија:
Зоран Станимировић
Борис Вулиновић
Мирјана Лазаревић
03.05.404-12/2014 од 07.07.2014. године
ПРЕУЗМИТЕ : КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
- Датум креирања: .